Fredag...

...o grillning! Mmmm, vad gott det var med grillat o potatisgratäng! Min prins var ledig idag så vi var ut till birsta en svaäng o shoppade lite =) Det blev mest mat..att fylla 7 magar varje dag kräver sina inköp på affären *skratt* Jag är van att handla mat till mej o mina 2 barn som mest önskar sej spagetti o ketchup...det är lite skillnad nu när man är så många =)

I onsdags var det ju inskolning med Jennifer på fritids...det gick jättebra, vi var bara där o fick höra lite om deras rutiner o så sen var det bara att gå hem. Kommer inte att vara några problem, tror jag, eftersom hon har sina gamla dagiskompisar med sej.

I går kom Susanne o hälsade på...jag nämde nånting om rensning här i Tomas hus nu om jag ska flytta in...hon öppnade bakluckan på bilen o tog fram en sopsäck...det var bara att köra igång...vi fyllde volvon med sånt som ska kastas, som tur var är ju Susanne så himla gullig så hon tog allt o körde iväg med det...fattar inte vad människor kan spara på sej saker som inte används *skratt* Jag hade Tomas tillåtelse måste jag ju tillägga =) Jag ska inte säga vad o när sakerna gick ut men nu har jag kastat ut dom iaf!

Känns lite mer som att jag har lite koll nu när jag har rensat...lite mer "hemma" nu. Känns så himla bra!

Nu ska jag ut o sätta mej med min älskling innan han saknar mej alltför mycket o kommer o tjuvläser vad jag skriver =)

Ha et så bra allihopa!
Kram på er o Trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad härligt att du börjar få ordning där "hemma". Klart du måste göra dej hemmastadd när du också ska bo där.:)
Vad ska du hitta på i helgen då?
Själv åker jag till Stockholm i helgen. Ska shoppa lite o hälsa på Maria :) Blir nog mysigt!
Men du får ha en supermysig helg!
Hälsa Tomas :) Kram kram

2007-08-31 @ 09:46:24
URL: http://jessiegumman.blogg.se
Postat av: Jessica

Har kollat på ditt abb o ser att det är nåt problem med telefonen. Har du fått nån ordning på det? Numret du skrev i smset, hemnumret alltså, är det hem till er i huset? Testade ringa igår vid ettiden men det var ingen hemma då.. Kram kram!

2007-09-11 @ 13:14:20
URL: http://jessiegumman.blogg.se
Postat av: madde

UPPDATERING TACK!! ;) hihi

2007-09-15 @ 17:18:36
Postat av: Anonym

Dålig uppdatering här..:)

2007-09-17 @ 16:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0