Magsjuka :/

Kul...not! Kände mej lite risig i magen i söndags på dan. På kvällen gick min älskling o spydde o sen var det min tur...hela kvällen turades vi om att springa på den enda toalett vi har här hemma. Natten fortsatte likadant, jag tror älsklingen hade det lite lugnare men det var inte lugnt. Jag tror varje gång jag ska dö...o så får man ur sej åt atingen det ena hållet eller det andra o går o lägger sej bara för att minuten efter måste springa igen. Inte kul!!!

Nu känner jag mej lite bättre, Tomas är på jobbet, han sitter själv så ingen risk att smitta nån. Meeen, nu har jag Jennifer hemma istället, hon började må dåligt igårkväll. Hon va så dålig så hon svimmade i hallen när hon skulle ner på toa...tur hon klarade trappen lillgumman. Men då bäddade vi nere åt henne. Nu är det bara de andra ungarna som kom igår o andades in baciluskerna, hoppas verkligen de klarar sej och jag hoppas verkligen inte att det tar om på oss igen!

Magsjuka är inte ens nåt man önskar sin värsta fiende...

Men som sagt, känner mej näst intill bra idag så det går åt rätt håll =)

Annars var helgen lugn, Jennifer hade 2 nattgäster här fredag till lördag. Lördag åkte dom på badhuset, konstigt badhus det där...man tycker de borde vara öppna för barnfamiljer men tydligen inte här. Lördag stände de 14.30 och söndag är det helstängt...när kan barnfamiljer bada, jo oftast helger. Måste jag åka på himlabadet om barnen ska få bada? Hur billigt blir det? Ja, de fick plaska av sej en stund iaf =)

Vi var även in o köpte en ny tv i lördags! En snygg svart o blank 46 tums! Med väggfästen så nu sitter den fint och snyggt på väggen, fattas bara hyllan under så blir det super! Ja, o så lite tapeter och gardiner och sånt *skratt* Ester har fått vår gamla tv så nu har vår 9-månaders prinsessa en 42 tums tv på sitt rum...vart ska detta sluta? *skojar*
Nä, vi har ingen annan vägg att sätta den på, om vi inte skulle ha den i köket...eller på toa...hmm...skulle varit bra nu när man ägnat den mesta tiden där *skratt*

Nä, må gott mina vänner och...akta er för baciller ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0