Rolig dag.

Idag var jag och Susanne med våra små till Birsta. Tog en frukostbuffé på IKEA sen strosade vi runt. Bytte en ring, lämnade in ett halsband och köpte örhängen. Vi gick vidare till HÖÖK, köpte en piska...hehe...synd det var till Jennifers ridning på ridskolan...*skoja*
Sen bar det av till Barnens Hus där vi fick Esters vagn fixad och köpte batterier, tur jag hade Susanne som berättade vad det skulle vara för batterier, synd bara att det inte var till samma sak som hon menade ;)

På torsdag bär det av igen för att hämta Tomas ring och inhandling av en bok och...tadaaaam...RÄKMACKA!!! =) I love!!!

Just nu sitter jag med en kall öl o kikar hockey! Det står 2-2 så lite spännande är det! Heja TIMRÅ!!!

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Men va fan, du kommer ju äta upp alla räkmackorna - UTAN MIG!!

Har Ester börjat gå än? =)

kram

2011-01-26 @ 16:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0